موسوی با اشاره به میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری در سرشاخه‌های رودخانه زاینده‌رود، گفت: میزان بارش‌ها در این مدت‌زمانی در ایستگاه کوهرنگ ۱۲۶۵ میلیمتر است که سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۲۲ میلیمتر و در بلندمدت ۱۳۵۵ میلیمتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است که حقیقتاً به میزان زیادی اجرایی شده است.
یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
سمنان- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی فناوری است، گفت: ۲۰ درصد مصوبات در حوزه فرهنگ و مابقی در سایر حوزه ها هستند.
شاید فاجعه برای کلیچداراوغلو، کاهش چشمگیر مشارکت مردمی در مناطق کردنشین بود که از ۷۰/ ۸۱درصد به ۷۴/ ۷۵درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسید که اظهارات به‌شدت ناسیونالیستی و ترکی کاندیدای مخالف و توافق با حزب راست‌گرای «پیروزی»، رای‌دهندگان کرد را از وی دور کرد. یکی از ساکنان دیاربکر، استانی با اکثریت کردنشین در جنوب شرقی ترکیه، گفت که رای نمی‌دهد؛ زیرا هیچ‌یک از طرفین به کرد‌ها اهمیت نداده‌اند.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از رشد ۲۲ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در کشور خبر داد.
محققان چینی ادعا می کنند نوعی موتور هواپیما ساخته اند که سوخت آن با کارآمدی ۷۹ درصد می سوزد و می تواند تا ۶ برابر سرعت صوت حرکت کند.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان محیط زیست از پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌های دادرسی در بودجه سال آینده معاف شد.
نویسندگان در این مطالعه بیش از ۲۰۰ نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که ۷۹ درصد از والدین گزارش داده‌اند که فرزندانشان(سن ۱۲ سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می‌شوند(مانند اکلیل، رنگ صورت و برق لب) استفاده می‌کنند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره آب سدهای استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: ذخایر آب سدهای اصفهان نسبت به میانگین ۷۱درصد کاهش نشان می‌دهد.
بندر امام- معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در مجتمع بندر امام با ۷۱ درصد پیشرفت در دست اقدام است.
بر اساس یک نظرسنجی، تقریبا ۷۳درصد مردم ترکیه خواستار روابط خوب با روسیه هستند.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
۷۰درصد مردم پرتغال خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
یک جمعیت‌شناس با اشاره به آمار ۱۰،۵ میلیونی نوجوانان کشور، نسبت به ضرورت پوشش تحصیلی همگانی و اجباری ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ها تا آخر مقطع دبیرستان تاکید کرد و گفت: «۷۰ درصد نوجوانان دختر و ۷۰درصد نوجوانان پسر ۱۵ تا ۱۸ ساله محصلند و ۳۰درصد این جمعیت «رها» هستند. این یک مساله است و باید به پوشش تحصیلی در این رده سنی توجه کرد.»
آمار‌ها نشان می‌دهد که ۲۱ درصد از جمعیت شهر تهران زاییده مهاجرت و ۷۹ درصد آن مربوط به زاد و ولد است، همچنین سالانه ۲۲۳ هزار نفر از شهر و روستای خود رخت برمی‌بندند و به تهران مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که تنها ۲۰ درصد آن‌ها ساکن تهران می‌شوند و ما‌بقی‌شان شهر‌ها یا اطراف تهران مانند پرند، پردیس، رباط‌کریم، پیشوا و وامین را برای سکونت خود انتخاب می‌کنند.
۸۰درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان میل به مهاجرت خود را ناشی از عوامل بیرونی و شرایط کلی کشور می‌دانند و تنها ۷درصد افراد شرایط کلی کشور را دارای تاثیر کم و بسیار کم بر میل به مهاجرت خود می‌دانند.
سفیر ایران در روسیه در نشست تخصصی میز خرما در دشتستان (بوشهر) از تامین ۷۰ درصد خرمای وارداتی روسیه از طریق ایران خبر داد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ